«رها در باد» با گروه شروند

«رها در باد» با گروه شروند » ,, » 0 نفر چهارشنبه 25 بهمن 1396,00:01:00 چاپ » 1970-01-01 00:00:00 .

«رها در باد» با گروه شروند





«رها در باد» با گروه شروند








فرهنگ > موسیقی – برداشت آزادانه آرش احمدی‌نسب و گروه شروند از موسیقی اصیل و محلی ایران با نام «رها در باد» منتشر می‌شود.





به گزارش کوداک، آلبوم جدید آرش احمدی‌نسب و گروه شروند با نام «رها در باد» با صدای محمود صالحی جمعه ۲۷ بهمن ماه رونمایی و منتشر خواهد شد.
«رها در باد» به خوانندگی محمود صالحی دومین برداشت آزادانه آرش احمدی‌نسب و گروه شروند از موسیقی اصیل و محلی ایرانی بعد از آلبوم «واپسین بدرود» به خوانندگی حسین علیشاپور است.
این اثر که شامل ۹ قطعه موسیقی باکلام و بی‌کلام است، توسط نشر موسیقی نوفه و با نوازندگی آرش احمدی‌نسب (تار و سه‌تار)، سیاوش احمدی‌نسب (کمانچه و ویولا)، امین رحیمی (نی)، مهربد یوسفی (عود)، فرشید پاتینیان (کنترباس)، سیروس مهاجری (گیتار‌باس)، سهیل الله‌دادیان (تمبک و دف) و آیدین شفایی (پرکاشن) در اختیار علاقمندان خواهد بود.
آیین رونمایی آلبوم «رها در باد» همراه با اجرای زنده چند قطعه از این اثر جمعه ۲۷بهمن‌، ساعت ۱۶، در فروشگاه فرهنگی و هنری پرنده آبی متعلق به انتشارات علمی و فرهنگی واقع در خیابان نلسون ماندلا(جردن)، ابتدای خیابان گلفام با حضور علاقمندان و اساتید هنر برگزار خواهد شد.
58242


0 نفر چهارشنبه 25 بهمن 1396,00:01:00 چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *