نت کیبورد خالق از معین

نت پیانو

نت کیبورد خالق از معین

جهت دانلود نت کیبورد خالق از معین اینجا کلیک کنید 

توضیحات

نت کیبورد آهنگ خالق

آهنگساز : فرید زلاند

تنظیم کننده:مسعود مرادی

این نت تنظیم برای کیبرد میباشد که نوازنده با ریتم 6/8 دلخواه خود آکورد ها را طبق نت میبایست تعویض کند.

متن آهنگ

متن آهنگ خالق معین
اي خالق هر قصه من اين منو اين تو
بر ساز دلم زخمه بزن اين منو اين تو
هر لحظه جدا از تو برام ماهي و سالي
با هر نفسم داد ميزنم جاي تو خالي
منم عاشق ناز تو كشيدن
بخاطر تو از همه بريدن تنها تو رو ديدن
منم عاشق انتظار كشيدن
صداي پا تو از كوچه شنيدن تنها تو رو ديدن

تو اون ابر بلندي كه دستات شفاي شوره زاره
تو اون ساحل نوري كه هر موج به تو سجده مياره
تو فصل سبز عشقي كه هرگل بهارو از تو داره
اگه نوازش تو نباشه گل گلخونه خاره

تو آخرين كلامي كه شاعر تو هر غزل مياره
بدون تو خدا هم تو شعراش ديگه غزل نداره
بمون كه شوكت عشق بمونه كه قصه گوي عشقي
نگو كه حرمت عشق شكسته تو آبروي عشقي

اي خالق هر قصه من اين منو اين تو
بر ساز دلم زخمه بزن اين منو اين تو
هر لحظه جدا از تو برام ماهي و سالي
با هر نفسم داد ميزنم جاي تو خالي

,,

نت کیبورد خالق از معین مجموعه نت آهنگ ها

فرید زلاند
2018-04-01 01:55:42

 

نت کیبورد آهنگ لیلا از مازیار فلاحی

نت کیبورد آهنگ لیلا از مازیار فلاحی

798bcf6110821d42ec1bc9fde61a316d -

توضیحات

نت کیبورد آهنگ لیلا از مازیار فلاحی

آهنگساز : مازیار فلاحی

نت نویسی » مسعود موجی

تنظیم شده برای کیبرد

متن آهنگ لیلا از مازیار فلاحی

این نامه رو لیلا فقط بخونه

فقط میخوام که حالمو بدونه

کلاغا اطراف منو گرفتن ، از دور مزرعه هنوز نرفتن

لیــــلا ، دارن نقل و نبات میپاشن

تا عشق و خون دوباره همصدا شن

لیلا چقد دلم برات تنگ شده ، نیستی ببینی که سرت جنگ شده

نیستی ولی همیشه همصدایی

لیلای من دریای من ، کجایی

♫♫♫

این نامه رو تنها باید بخونه

ببخش اگه پاره و غرق خونه

این نامه ی آخرمه عزیزم ، تولد دخترمه عزیزم

براش یه هدیه ی کوچیک خریدم

دلم میخواست الان اونو میدیدم

لیلا به دخترم بگو که باباش

رفتش که اون راحت بخوابه چشماش

رفتش که اون یه وقت دلش نلرزه

نپــره از خواب خوشش یه لحظه

لیـــــــلا…

لیـــــــلا…

♫♫♫

اگه یه روز این نامه رو بخونی

دلم میخواد از ته دل بدونی

الان دیگه به آرزوم رسیدم ، باور نمی کنی خدا رو دیدم

♫♫♫

,,

نت کیبورد آهنگ لیلا از مازیار فلاحی مجموعه نت آهنگ ها

مازیار فلاحی
2018-03-29 01:56:27

جهت دانلود نت اینجا کلیک کنید

 

نت کیبورد نیمه جانم از حمید هیراد

نت کیبورد نیمه جانم از حمید هیراد

4453552c5629525dcbb6880d6410d0d5 -

توضیحات

نت کیبورد نیمه جانم از حمید هیراد

آهنگساز : حمید هیراد

نت نویسی : مسعود موجی

این نت تنظیم برای کیبرد میباشد که نوازنده با ریتم 6/8 دلخواه خود آکورد ها را طبق نت میبایست تعویض کند.

مینشینم با تو و دورت حصار میکشم
ناز چشمان تو را بی اختیار میکشم
مینشینی پیش مهتاب و تو ناز میکنی
کام این دیوانه را هر شب تو باز میکنی
نیمه ی جانم ای نیمه ی جانم
چه حالی دارم امشب
روح و روانم آرام جهانم
هواتو دارم امشب
نیمه ی جانم ای نیمه ی جانم
چه حالی دارم امشب
روح و روانم آشوب زمانم
چه یاری دارم امشب
یارم ای یار یار
یارم یار ای یار یار
جانم ای جان جان ای یارم یار ای یار یار
یارم ای یار یار
یارم یار ای یار یار
جانم ای جان جان ای یارم یار ای یار یار

از عشقت بند بند این دل دیوانه میلرزد
خرابم میکنی هردم خرابی با تو می ارزد
ندارم طاقت دل کندن از تو
که هم جان از تو دارم هم تن از تو
آخه عاشق شده این دل
پریشون شده این دل
آخه عاشق شده این دل
مست و مجنون شده این دل
نیمه ی جانم ای نیمه ی جانم
چه حالی دارم امشب
روح و روانم آرام جهانم
هواتو دارم امشب
نیمه ی جانم ای نیمه ی جانم
چه حالی دارم امشب
روح و روانم آشوب زمانم
چه یاری دارم امشب
یارم ای یار یار
یارم یار ای یار یار
جانم ای جان جان ای یارم یار ای یار یار
یارم ای یار یار
یارم یار ای یار یار
جانم ای جان جان ای یارم یار ای یار یار

نیمه ی جانم .. نیمه ی جانم ای نیمه ی جانم

,,

نت کیبورد نیمه جانم از حمید هیراد مجموعه نت آهنگ ها

حمید هیراد
2018-03-29 01:55:51

جهت دانلود نت اینجا کلیک کنید

 

نت کیبورد کی بهتر از تو از عارف

نت کیبورد کی بهتر از تو از عارف

e20a215b164d8d740875ccfe52e75794 -

توضیحات

نت کیبورد کی بهتر از تو از عارف

آهنگساز محمد مقدم

تنظیم کننده : مسعود موجی

تنظیم شده برای کیبرد

سطح نت : ساده

این نت تنظیم برای کیبورد میباشد که نوازنده با ریتم 6/8 دلخواه خود آکورد ها را طبق نت میبایست تعویض کند.

همین نت تنظیم برای پیانو

متن آهنگ کی بهتر از تو از عارف

کی بهتر از تو که بهترینی

تو ماه زیبای روی زمینی

تو قلب من باش تا که بفهمی

چه دلبرانه به دل میشینی

حتی بدی هات بخشیدنی بود

شرم تو چشمات بوسیدنی بود

همه حواست جا مونده پیشم

من به کم از تو راضی نمیشم

تو جای من باش تا باورت شه

دیوونه ی عشق تو هستی یا من

تو چشم من باش تا که ببینی

تو چشمای تو چه کرده با من

بدرقه کردم تنهاییمون

کسی شنیده شاید دعامو

تو جا منو این

روی ماه تو

تو جای لبای بوسه خواهتو

کی بهتر از تو که بهترینی

تو ماه زیبای روی زمینی , تو قلب من باش تا که بفهمی

چه دلبرانه به دل میشینی , حتی بری هات بخشیدنی بود

شرم تو چشمات بوسیدنی بود

همه هواست جا مونده پیشم

من به کم از تو راضی نمیشم

تو پا میزاری تو خونه ی من

تو عاشق میشی رو شونه ی من

این یه قراره بین منو تو

کسی عاشق نیست عین من و تو

کی بهتر از تو که بهترینی

تو ماه زیبای روی زمینی

تو قلب من باش تا که بفهمی

چه دلبرانه به دل میشینی

حتی بدی هات بخشیدنی بود

شرم تو چشمات بوسیدنی بود

همه حواست جا مونده پیشم

من به کم از تو راضی نمیشم

***

,,

نت کیبورد کی بهتر از تو از عارف مجموعه نت آهنگ ها

محمد مقدم
2018-03-29 01:55:13

جهت دانلود نت اینجا کلیک کنید

 

نت کییورد     دو راهی    – ابی

کیبورد

نت کییورد     دو راهی    – ابی🎹

کیبورد

 

 

جهت دانلود نت اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

 

سینث‌سایزر (به انگلیسی: Synthesizer یا Synth) (به فارسی: ساز برقی یا ترکیب‌کننده) ابزار الکترونیکی است که قادر به تولید انواع مختلف صدا و ترکیب سیگنال‌های با فرکانس متفاوت است. سینث‌سایزرز به جای تولید صدای مستقیم طبیعی سیگنال‌های الکتریکی می‌سازد که می‌تواند متعاقباً از داخل بلندگو یا هدفون پخش شود.
کیتارو آهنگساز مشهور اهل ژاپن یکی از بهترین نوازندگان سینث‌سایزر در جهان است. او در آهنگ‌هایش از این ساز بسیار استفاده می‌کند.

سینث‌سایزرها غالباً ولی نه الزاماً توسط کلاویه‌های پیانویی کنترل می‌شوند، که منجر به دسته‌بندی آن‌ها در رده کیبوردها می‌شود. سینث‌سایزر می‌تواند طیف گسترده‌ای از صداها را شامل صداهای انواع آلات موسیقی، صداهای انسانی و خاص و صداهای طبیعی و حتی صداهایی که پیش از این وجود نداشته اند را به صورت یک طنین با فرکانس‌های مشخص و متفاوت الکتریکی تولید و ترکیب نماید به عبارت دیگر سینث‌سایزر می‌تواند به همانندسازی صداهای موسیقایی، شامل انواع آلات موسیقی و صداهای طبیعی یا غیر موسیقایی بپردازد یا نواهای نامتعارف تولید کند.

سینث‌سایزرها با روش‌های متعددی به تولید سیگنال‌های الکتریکی صداهای مختلف می‌پردازد که این روش‌های تولید و ترکیب سیگنال‌های صدایی، منجر به دسته بندی انواع مختلفی از این وسیله می‌شود که عبارتند از: سینثهای افزاینده و کاهنده، سینث‌های جدول امواج، سینث‌های فرکانس تلفیق، سینث‌های فاز اغتشاش، سینث‌های سمپل پایه و سینث‌های قالب‌سازی فیزیکی.
آهنگساز اسرائیلی جوزف تال در استودیوی موسیقی الکترونیک در اورشلیم (۱۹۶۵) – در سمت راست تصویر دستگاه سینث‌سایزر ساختهٔ Hugh Le Caine دیده می‌شود.

اولین سینث‌سایزر الکتریکی در سال ۱۸۷۶ توسط الیشا گری اختراع شد، وی به دلیل توسعه بخشیدن به مدل‌های اولیه تلفن شناخته شده بود. رابرت موگ با اختراع مدل کاملاً جدیدش انقلابی در صنعت ساخت سینث‌سایزرها انجام داد که در سال ۱۹۶۸ توسط وندی کارلوس در قطعه «Switched-on Batch» استفاده شد، قطعه‌ای محبوب که صدای سینث‌سایزرها را به موسیقی‌دان‌های بسیاری معرفی کرد. در سال ۱۹۷۰ توسعه اجزای جامد مینیاتوری به سینث‌سایزرها اجازه داد تا تبدیل به ابزارهایی خودمتشکل، قابل حمل و آسان برای بکارگیری در اجراهای زنده شوند. در اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی، کمپانی‌هایی مانند یاماها شروع به فروش سینث‌سایزر نسبتاً کوچک و مقرون به صرفه‌ای مانند یاماها دی ایکس ۷ کردند، به هنگام توسعه واسط‌های ابزار موسیقی دیجیتال راه را برای آسان‌ترکردن ادغام و هماهنگی سینث‌سایزرها با دیگر ابزارهای الکترونیکی هموارکرد. در اوایل دهه۱۹۹۰ میلادی سینث‌سایزرهای پیچیده دیگر نیازی به متخصصین سخت‌افزار نداشتند و شروع به ظهور در قالب نرم‌افزارها در کامپیوترهای شخصی کردند، اغلب به صورت شبیه‌سازی سخت‌افزار و دستگیره‌ها و پیچ‌ها روی صفحه نمایش.

با شروع قرن 21، سینث‌سایزرها در بسیاری از ژانرهای موسیقی نظیر؛ موسیقی پاپ،موسیقی راک، موسیقی دنس و… مورد استفاده قرار گرفته است. برخی از آهنگسازان موسیقی کلاسیک معاصر نیز برای سینث‌سایزر ها قطعاتی را نوشته اند.

سایت کوداک,فروشگاه کوداک,کوداک

در نت‌نویسی موسیقایی، علامت‌های تغییردهنده قبل از نت‌ها قرار می‌گیرند. تغییرات سیستماتیک روی هفت نت در گام‌ها را می‌توان در سرکلید نوشت، با توجه به اینکه آن‌ها روی تمامی نتهای مورد نظر در قطعه تأثیر می‌گذارند. تأثیرات سرکلید و علامت‌های تغییردهندهٔ محلی (عرضی) با هم ترکیب نمی‌شوند. اگر سرکلید ♯G را نشان می‌دهد، علامت عرضی ♭ آن را به ♭G تغییر می‌دهد نه به ♮G، اما بعضی اوقات این نوع از علامت‌های تغییردهندهٔ نادر به‌معنی ♮ (طبیعی)، همراه با یک ♭ برای واضح کردن آن بکار می‌رود. همچنین (و عموماً)، علامت double sharp در سرکلید همراه با علامت ♯ به‌معنای دوبل دیز است نه سه دیز.

نت کییورد   – دو راهی (سر دو راهی)
خواننده   –  ابی
فرمت  – pdf

سطح نت –  متوسط
تنظیم – رضا یزدانی
(اصلی) دانلود
 

< class="wp--shortcode" id="--" preload="none" style="width- ;" controls="controls">0-ebi-dorahi

 
  آهنگ دو راهی
متن آهنگ 
هنوز هم چشم تو برای من جام شراب
هنوز هم هستی من قصه ی رنج و عذاب
همه شب تا سحر جا در دل میخونه دارم
پریشون قصه ای رو با دل دیوونه دارم
سر دوراهی میشینم خو تنها میبینم
دونه دونه اشکای حسرت که از دیده میره میشمرم
همه دل میبره هر لحظه تا مرز جنونم
میرم جائی که شاید گم بشه نام و نشونم
سر دوراهی میشینم خو تنها میبینم
دونه دونه اشکای حسرت که از دیده میره میشمرم
سر دوراهی میشینم خو تنها میبینم
دونه دونه اشکای حسرت که از دیده میره میشمرم
یه روزی اومدم دنبال تو منزل به منزل
یه روز افتاده بودم در به در دنبال این دل
چه سودی بردم از عشق تو ای ناخونده مهمون
جز آنکه تا ابد هم باشم از کرده پشیمون
سر دوراهی میشینم خو تنها میبینم
دونه دونه اشکای حسرت که از دیده میره میشمرم
نمیتونم که دل بردارم از چشم سیاهت
ندارم طاقت موندن چنان خواری به راهت
سر دوراهی میشینم خو تنها میبینم
دونه دونه اشکای حسرت که از دیده میره میشمرم
سر دوراهی میشینم خو تنها میبینم
دونه دونه اشکای حسرت که از دیده میره میشمرم
سر دوراهی میشینم خو تنها میبینم
دونه دونه اشکای حسرت که از دیده میره میشمرم
کوداک سایت کوداک فروشگاه کوداک
&#;
لینک کوتاه -&#;
qljS0&#;

,,,,

نت کییورد     دو راهی    – ابی مجموعه نت آهنگ ها

سایت کوداک,فروشگاه کوداک,کوداک
2018-03-26 23:14:16

 

نت کییورد     شب عشق    – هایده

کیبورد

نت کییورد     شب عشق    – هایده🎹

کیبورد

 

 

جهت دانلود نت اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

 

سینث‌سایزر (به انگلیسی: Synthesizer یا Synth) (به فارسی: ساز برقی یا ترکیب‌کننده) ابزار الکترونیکی است که قادر به تولید انواع مختلف صدا و ترکیب سیگنال‌های با فرکانس متفاوت است. سینث‌سایزرز به جای تولید صدای مستقیم طبیعی سیگنال‌های الکتریکی می‌سازد که می‌تواند متعاقباً از داخل بلندگو یا هدفون پخش شود.
کیتارو آهنگساز مشهور اهل ژاپن یکی از بهترین نوازندگان سینث‌سایزر در جهان است. او در آهنگ‌هایش از این ساز بسیار استفاده می‌کند.

سینث‌سایزرها غالباً ولی نه الزاماً توسط کلاویه‌های پیانویی کنترل می‌شوند، که منجر به دسته‌بندی آن‌ها در رده کیبوردها می‌شود. سینث‌سایزر می‌تواند طیف گسترده‌ای از صداها را شامل صداهای انواع آلات موسیقی، صداهای انسانی و خاص و صداهای طبیعی و حتی صداهایی که پیش از این وجود نداشته اند را به صورت یک طنین با فرکانس‌های مشخص و متفاوت الکتریکی تولید و ترکیب نماید به عبارت دیگر سینث‌سایزر می‌تواند به همانندسازی صداهای موسیقایی، شامل انواع آلات موسیقی و صداهای طبیعی یا غیر موسیقایی بپردازد یا نواهای نامتعارف تولید کند.

سینث‌سایزرها با روش‌های متعددی به تولید سیگنال‌های الکتریکی صداهای مختلف می‌پردازد که این روش‌های تولید و ترکیب سیگنال‌های صدایی، منجر به دسته بندی انواع مختلفی از این وسیله می‌شود که عبارتند از: سینثهای افزاینده و کاهنده، سینث‌های جدول امواج، سینث‌های فرکانس تلفیق، سینث‌های فاز اغتشاش، سینث‌های سمپل پایه و سینث‌های قالب‌سازی فیزیکی.
آهنگساز اسرائیلی جوزف تال در استودیوی موسیقی الکترونیک در اورشلیم (۱۹۶۵) – در سمت راست تصویر دستگاه سینث‌سایزر ساختهٔ Hugh Le Caine دیده می‌شود.

اولین سینث‌سایزر الکتریکی در سال ۱۸۷۶ توسط الیشا گری اختراع شد، وی به دلیل توسعه بخشیدن به مدل‌های اولیه تلفن شناخته شده بود. رابرت موگ با اختراع مدل کاملاً جدیدش انقلابی در صنعت ساخت سینث‌سایزرها انجام داد که در سال ۱۹۶۸ توسط وندی کارلوس در قطعه «Switched-on Batch» استفاده شد، قطعه‌ای محبوب که صدای سینث‌سایزرها را به موسیقی‌دان‌های بسیاری معرفی کرد. در سال ۱۹۷۰ توسعه اجزای جامد مینیاتوری به سینث‌سایزرها اجازه داد تا تبدیل به ابزارهایی خودمتشکل، قابل حمل و آسان برای بکارگیری در اجراهای زنده شوند. در اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی، کمپانی‌هایی مانند یاماها شروع به فروش سینث‌سایزر نسبتاً کوچک و مقرون به صرفه‌ای مانند یاماها دی ایکس ۷ کردند، به هنگام توسعه واسط‌های ابزار موسیقی دیجیتال راه را برای آسان‌ترکردن ادغام و هماهنگی سینث‌سایزرها با دیگر ابزارهای الکترونیکی هموارکرد. در اوایل دهه۱۹۹۰ میلادی سینث‌سایزرهای پیچیده دیگر نیازی به متخصصین سخت‌افزار نداشتند و شروع به ظهور در قالب نرم‌افزارها در کامپیوترهای شخصی کردند، اغلب به صورت شبیه‌سازی سخت‌افزار و دستگیره‌ها و پیچ‌ها روی صفحه نمایش.

با شروع قرن 21، سینث‌سایزرها در بسیاری از ژانرهای موسیقی نظیر؛ موسیقی پاپ،موسیقی راک، موسیقی دنس و… مورد استفاده قرار گرفته است. برخی از آهنگسازان موسیقی کلاسیک معاصر نیز برای سینث‌سایزر ها قطعاتی را نوشته اند.

سایت کوداک,فروشگاه کوداک,کوداک

در نت‌نویسی موسیقایی، علامت‌های تغییردهنده قبل از نت‌ها قرار می‌گیرند. تغییرات سیستماتیک روی هفت نت در گام‌ها را می‌توان در سرکلید نوشت، با توجه به اینکه آن‌ها روی تمامی نتهای مورد نظر در قطعه تأثیر می‌گذارند. تأثیرات سرکلید و علامت‌های تغییردهندهٔ محلی (عرضی) با هم ترکیب نمی‌شوند. اگر سرکلید ♯G را نشان می‌دهد، علامت عرضی ♭ آن را به ♭G تغییر می‌دهد نه به ♮G، اما بعضی اوقات این نوع از علامت‌های تغییردهندهٔ نادر به‌معنی ♮ (طبیعی)، همراه با یک ♭ برای واضح کردن آن بکار می‌رود. همچنین (و عموماً)، علامت double sharp در سرکلید همراه با علامت ♯ به‌معنای دوبل دیز است نه سه دیز.

نت کییورد   – شب عشق (شب عید)
خواننده   –  هایده
فرمت  – pdf

سطح نت –  متوسط
تنظیم – رضا یزدانی
(اصلی) دانلود
 

< class="wp--shortcode" id="-0-" preload="none" style="width- ;" controls="controls">0-hayede-shabe0eshgh

 
  آهنگ شب عشق
متن آهنگ 
حالا لالای لالای لالالای لای
حالا لالای لالای لالالای لای
حالا لالای لالای لالالای لای
حالا لالای لالای لالالای لای
حالا لالای لالای لالالای لای
حالا لالای لالای لالالای لای
حالا لالای لالای لالالای لای
حالا لالای لالای لالالای لای
یه امشب شب عشقه همین امشبو داریم
چرا قصه دردو واسه فردا نذاریم
یه امشب شب عشقه همین امشبو داریم
چرا قصه دردو واسه فردا نذاریم
عزیزان همه با هم بخونیم که امشب شب عشقه
که امشب شب عشقه
بخندیم و بخونیم بدونیم که امشب شب عشقه
که امشب شب عشقه
نمیدم دل به این درد دنیا
تموم غصه ها مال فردا
کیه اهل جهنم که خونش تو بهشته
کی میدونه که تقدیر تو فرداش چی نوشته
یه درمونده امروز واسش فرقی نداره
که فردا سر راهش زمونه چی میزاره
عزیزان همه با هم بخونیم
که امشب شب عشقه که امشب شب عشقه
نمیدم دل به این درد دنیا
تموم غصه ها مال فردا
زمونه رنگارنگه شبو روزش یکی نیست
خوشی دووم نداره غمش همیشگی نیست
اگه فردا برامون پر از صلح و صفا بود
چه خوب بود که تو دنیا یه فردا مال ما بود
عزیزان همه با هم بخونیم
که امشب شب عشقه که امشب شب عشقه
بخندیم و بخونیم بدونیم که امشب شب عشقه
که امشب شب عشقه
نمیدم دل به این درد دنیا
تموم غصه ها مال فردا
زمونه رنگارنگه شبو روزش یکی نیست
خوشی دووم نداره غمش همیشگی نیست
اگه فردا برامون پر از صلح و صفا بود
چه خوب بود که تو دنیا یه فردا مال ما بود
عزیزان همه با هم بخونیم
که امشب شب عشقه که امشب شب عشقه
بخندیم و بخونیم بدونیم که امشب شب عشقه
که امشب شب عشقه 
کوداک سایت کوداک فروشگاه کوداک
&#;
لینک کوتاه -&#;
UGUeo&#;

,,,,

نت کییورد     شب عشق    – هایده مجموعه نت آهنگ ها

سایت کوداک,فروشگاه کوداک,کوداک
2018-03-26 23:13:53

 

نت کییورد     ساقی    – هایده

کیبورد

نت کییورد     ساقی    – هایده🎹

کیبورد

 

 

جهت دانلود نت اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

 

سینث‌سایزر (به انگلیسی: Synthesizer یا Synth) (به فارسی: ساز برقی یا ترکیب‌کننده) ابزار الکترونیکی است که قادر به تولید انواع مختلف صدا و ترکیب سیگنال‌های با فرکانس متفاوت است. سینث‌سایزرز به جای تولید صدای مستقیم طبیعی سیگنال‌های الکتریکی می‌سازد که می‌تواند متعاقباً از داخل بلندگو یا هدفون پخش شود.
کیتارو آهنگساز مشهور اهل ژاپن یکی از بهترین نوازندگان سینث‌سایزر در جهان است. او در آهنگ‌هایش از این ساز بسیار استفاده می‌کند.

سینث‌سایزرها غالباً ولی نه الزاماً توسط کلاویه‌های پیانویی کنترل می‌شوند، که منجر به دسته‌بندی آن‌ها در رده کیبوردها می‌شود. سینث‌سایزر می‌تواند طیف گسترده‌ای از صداها را شامل صداهای انواع آلات موسیقی، صداهای انسانی و خاص و صداهای طبیعی و حتی صداهایی که پیش از این وجود نداشته اند را به صورت یک طنین با فرکانس‌های مشخص و متفاوت الکتریکی تولید و ترکیب نماید به عبارت دیگر سینث‌سایزر می‌تواند به همانندسازی صداهای موسیقایی، شامل انواع آلات موسیقی و صداهای طبیعی یا غیر موسیقایی بپردازد یا نواهای نامتعارف تولید کند.

سینث‌سایزرها با روش‌های متعددی به تولید سیگنال‌های الکتریکی صداهای مختلف می‌پردازد که این روش‌های تولید و ترکیب سیگنال‌های صدایی، منجر به دسته بندی انواع مختلفی از این وسیله می‌شود که عبارتند از: سینثهای افزاینده و کاهنده، سینث‌های جدول امواج، سینث‌های فرکانس تلفیق، سینث‌های فاز اغتشاش، سینث‌های سمپل پایه و سینث‌های قالب‌سازی فیزیکی.
آهنگساز اسرائیلی جوزف تال در استودیوی موسیقی الکترونیک در اورشلیم (۱۹۶۵) – در سمت راست تصویر دستگاه سینث‌سایزر ساختهٔ Hugh Le Caine دیده می‌شود.

اولین سینث‌سایزر الکتریکی در سال ۱۸۷۶ توسط الیشا گری اختراع شد، وی به دلیل توسعه بخشیدن به مدل‌های اولیه تلفن شناخته شده بود. رابرت موگ با اختراع مدل کاملاً جدیدش انقلابی در صنعت ساخت سینث‌سایزرها انجام داد که در سال ۱۹۶۸ توسط وندی کارلوس در قطعه «Switched-on Batch» استفاده شد، قطعه‌ای محبوب که صدای سینث‌سایزرها را به موسیقی‌دان‌های بسیاری معرفی کرد. در سال ۱۹۷۰ توسعه اجزای جامد مینیاتوری به سینث‌سایزرها اجازه داد تا تبدیل به ابزارهایی خودمتشکل، قابل حمل و آسان برای بکارگیری در اجراهای زنده شوند. در اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی، کمپانی‌هایی مانند یاماها شروع به فروش سینث‌سایزر نسبتاً کوچک و مقرون به صرفه‌ای مانند یاماها دی ایکس ۷ کردند، به هنگام توسعه واسط‌های ابزار موسیقی دیجیتال راه را برای آسان‌ترکردن ادغام و هماهنگی سینث‌سایزرها با دیگر ابزارهای الکترونیکی هموارکرد. در اوایل دهه۱۹۹۰ میلادی سینث‌سایزرهای پیچیده دیگر نیازی به متخصصین سخت‌افزار نداشتند و شروع به ظهور در قالب نرم‌افزارها در کامپیوترهای شخصی کردند، اغلب به صورت شبیه‌سازی سخت‌افزار و دستگیره‌ها و پیچ‌ها روی صفحه نمایش.

با شروع قرن 21، سینث‌سایزرها در بسیاری از ژانرهای موسیقی نظیر؛ موسیقی پاپ،موسیقی راک، موسیقی دنس و… مورد استفاده قرار گرفته است. برخی از آهنگسازان موسیقی کلاسیک معاصر نیز برای سینث‌سایزر ها قطعاتی را نوشته اند.

سایت کوداک,فروشگاه کوداک,کوداک

در نت‌نویسی موسیقایی، علامت‌های تغییردهنده قبل از نت‌ها قرار می‌گیرند. تغییرات سیستماتیک روی هفت نت در گام‌ها را می‌توان در سرکلید نوشت، با توجه به اینکه آن‌ها روی تمامی نتهای مورد نظر در قطعه تأثیر می‌گذارند. تأثیرات سرکلید و علامت‌های تغییردهندهٔ محلی (عرضی) با هم ترکیب نمی‌شوند. اگر سرکلید ♯G را نشان می‌دهد، علامت عرضی ♭ آن را به ♭G تغییر می‌دهد نه به ♮G، اما بعضی اوقات این نوع از علامت‌های تغییردهندهٔ نادر به‌معنی ♮ (طبیعی)، همراه با یک ♭ برای واضح کردن آن بکار می‌رود. همچنین (و عموماً)، علامت double sharp در سرکلید همراه با علامت ♯ به‌معنای دوبل دیز است نه سه دیز.

نت کییورد   – ساقی (سلام من به تو یار قدیمی)
خواننده   –  هایده
فرمت  – pdf

سطح نت –  متوسط
تنظیم – جلیل شهباز
(اصلی) دانلود
 

< class="wp--shortcode" id="--" preload="none" style="width- ;" controls="controls">0-hayedeh-yare0ghadimi

 
  آهنگ ساقی
متن آهنگ 
سلام من به تو یار قدیمی
منم همون هوادار قدیمی
هنوز همون خراباتی و مستم
ولی بی تو سبوی می شکستم
همه تشنه لبیم ساقی کجایی
گرفتار شبیم ساقی کجایی
اگه سبو شکست عمر تو باقی
که اعتبار می تویی تو ساقی
اگه میکده امروز شده خونه تزویر
وای شده خونه تزویر
تو محراب دل ما
تویی تو مرشد و پیر
همه به جرم مستی سر دار ملامت
میمیریم و میخونیم سر ساقی سلامت
یه روزی گله کردم من از عالم مستی
تو هم به دل گرفتی دل ما رو شکستی
من از مستی نوشتم ولی قلب تو رنجید
تو قهر کردی و قهرت مصیبت شدو بارید
پشیمونم و خستم اگه عهدی شکستم
آخه مست تو هستم اگه مجرم و مستم
همه به جرم مستی سر دار ملامت
میمیریم و میخونیم سر ساقی سلامت
میگن مستی گناه به انگشت ملامت
باید مستها رو حد زد به شلاق ندامت
سبوی ما شکسته در میکده بسته
امید همه ی ما به همت تو بسته
به همت تو ساقی تو که گره گشایی
تو که ذات وفایی همیشه یار مایی
همه به جرم مستی سر دار ملامت
میمیریم و میخونیم سر ساقی سلامت
همه به جرم مستی سر دار ملامت
میمیریم و میخونیم سر ساقی سلامت
همه به جرم مستی سر دار ملامت
میمیریم و میخونیم سر ساقی سلامت
سر ساقی سلامت وای سر ساقی سلامت
سر ساقی سلامت وای سر ساقی سلامت
کوداک سایت کوداک فروشگاه کوداک
&#;
لینک کوتاه -&#;
AIHx&#;

,,,,

نت کییورد     ساقی    – هایده مجموعه نت آهنگ ها

سایت کوداک,فروشگاه کوداک,کوداک
2018-03-26 00:05:56

 

نت کییورد     یار شیرین    – لیلا فروهر

کیبورد

نت کییورد     یار شیرین    – لیلا فروهر🎹

کیبورد

 

 

جهت دانلود نت اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

 

سینث‌سایزر (به انگلیسی: Synthesizer یا Synth) (به فارسی: ساز برقی یا ترکیب‌کننده) ابزار الکترونیکی است که قادر به تولید انواع مختلف صدا و ترکیب سیگنال‌های با فرکانس متفاوت است. سینث‌سایزرز به جای تولید صدای مستقیم طبیعی سیگنال‌های الکتریکی می‌سازد که می‌تواند متعاقباً از داخل بلندگو یا هدفون پخش شود.
کیتارو آهنگساز مشهور اهل ژاپن یکی از بهترین نوازندگان سینث‌سایزر در جهان است. او در آهنگ‌هایش از این ساز بسیار استفاده می‌کند.

سینث‌سایزرها غالباً ولی نه الزاماً توسط کلاویه‌های پیانویی کنترل می‌شوند، که منجر به دسته‌بندی آن‌ها در رده کیبوردها می‌شود. سینث‌سایزر می‌تواند طیف گسترده‌ای از صداها را شامل صداهای انواع آلات موسیقی، صداهای انسانی و خاص و صداهای طبیعی و حتی صداهایی که پیش از این وجود نداشته اند را به صورت یک طنین با فرکانس‌های مشخص و متفاوت الکتریکی تولید و ترکیب نماید به عبارت دیگر سینث‌سایزر می‌تواند به همانندسازی صداهای موسیقایی، شامل انواع آلات موسیقی و صداهای طبیعی یا غیر موسیقایی بپردازد یا نواهای نامتعارف تولید کند.

سینث‌سایزرها با روش‌های متعددی به تولید سیگنال‌های الکتریکی صداهای مختلف می‌پردازد که این روش‌های تولید و ترکیب سیگنال‌های صدایی، منجر به دسته بندی انواع مختلفی از این وسیله می‌شود که عبارتند از: سینثهای افزاینده و کاهنده، سینث‌های جدول امواج، سینث‌های فرکانس تلفیق، سینث‌های فاز اغتشاش، سینث‌های سمپل پایه و سینث‌های قالب‌سازی فیزیکی.
آهنگساز اسرائیلی جوزف تال در استودیوی موسیقی الکترونیک در اورشلیم (۱۹۶۵) – در سمت راست تصویر دستگاه سینث‌سایزر ساختهٔ Hugh Le Caine دیده می‌شود.

اولین سینث‌سایزر الکتریکی در سال ۱۸۷۶ توسط الیشا گری اختراع شد، وی به دلیل توسعه بخشیدن به مدل‌های اولیه تلفن شناخته شده بود. رابرت موگ با اختراع مدل کاملاً جدیدش انقلابی در صنعت ساخت سینث‌سایزرها انجام داد که در سال ۱۹۶۸ توسط وندی کارلوس در قطعه «Switched-on Batch» استفاده شد، قطعه‌ای محبوب که صدای سینث‌سایزرها را به موسیقی‌دان‌های بسیاری معرفی کرد. در سال ۱۹۷۰ توسعه اجزای جامد مینیاتوری به سینث‌سایزرها اجازه داد تا تبدیل به ابزارهایی خودمتشکل، قابل حمل و آسان برای بکارگیری در اجراهای زنده شوند. در اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی، کمپانی‌هایی مانند یاماها شروع به فروش سینث‌سایزر نسبتاً کوچک و مقرون به صرفه‌ای مانند یاماها دی ایکس ۷ کردند، به هنگام توسعه واسط‌های ابزار موسیقی دیجیتال راه را برای آسان‌ترکردن ادغام و هماهنگی سینث‌سایزرها با دیگر ابزارهای الکترونیکی هموارکرد. در اوایل دهه۱۹۹۰ میلادی سینث‌سایزرهای پیچیده دیگر نیازی به متخصصین سخت‌افزار نداشتند و شروع به ظهور در قالب نرم‌افزارها در کامپیوترهای شخصی کردند، اغلب به صورت شبیه‌سازی سخت‌افزار و دستگیره‌ها و پیچ‌ها روی صفحه نمایش.

با شروع قرن 21، سینث‌سایزرها در بسیاری از ژانرهای موسیقی نظیر؛ موسیقی پاپ،موسیقی راک، موسیقی دنس و… مورد استفاده قرار گرفته است. برخی از آهنگسازان موسیقی کلاسیک معاصر نیز برای سینث‌سایزر ها قطعاتی را نوشته اند.

سایت کوداک,فروشگاه کوداک,کوداک

در نت‌نویسی موسیقایی، علامت‌های تغییردهنده قبل از نت‌ها قرار می‌گیرند. تغییرات سیستماتیک روی هفت نت در گام‌ها را می‌توان در سرکلید نوشت، با توجه به اینکه آن‌ها روی تمامی نتهای مورد نظر در قطعه تأثیر می‌گذارند. تأثیرات سرکلید و علامت‌های تغییردهندهٔ محلی (عرضی) با هم ترکیب نمی‌شوند. اگر سرکلید ♯G را نشان می‌دهد، علامت عرضی ♭ آن را به ♭G تغییر می‌دهد نه به ♮G، اما بعضی اوقات این نوع از علامت‌های تغییردهندهٔ نادر به‌معنی ♮ (طبیعی)، همراه با یک ♭ برای واضح کردن آن بکار می‌رود. همچنین (و عموماً)، علامت double sharp در سرکلید همراه با علامت ♯ به‌معنای دوبل دیز است نه سه دیز.

نت کییورد   – یار شیرین
خواننده   –  لیلا فروهر
فرمت  – pdf

سطح نت –  متوسط
تنظیم – جلیل شهباز
(اصلی) دانلود
 

< class="wp--shortcode" id="--" preload="none" style="width- ;" controls="controls">-leila0forohar-yare0shirin

 
  آهنگ یار شیرین
متن آهنگ 
چه دلنواز اومدم اما با ناز اومدم
شکوفه ریز اومدم اما عزیز اومدم
آخه گفته بودی دیر نکن عاشق و دلگیر نکن
گفته بودی زود بیا لحظه موعود بیا
منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز
واسه عاشق دلتنگ دلم خونه دلباز
منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز
واسه عاشق دلتنگ دلم خونه دلباز
گفتی بیا بی قرار انگار که اومد بهار
گفتی بیا سرزده انگار که عید اومده
بذار مهتاب و پیرهن کنم چشمت و روشن کنم
سکه دیدار بشم عیدی واسه یار بشم
منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز
واسه عاشق دلتنگ دلم خونه دلباز
دلم خونه دلباز دلم خونه دلباز
من خواب شیرینتم کنار بالینتم
میخوام قصه خواهش بگم شعر نوازش بگم
حالا زلفالم و در هم بریز خوابم و برهم بریز
نگو دیر شد و شور و تاب رفت 
عاشق خسته خواب رفت 
منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز
واسه عاشق دلتنگ دلم خونه دلباز
منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز
واسه عاشق دلتنگ دلم خونه دلباز
چه دلنواز اومدم اما با ناز اومدم
شکوفه ریز اومدم اما عزیز اومدم
آخه گفته بودی دیر نکن عاشق و دلگیر نکن
گفته بودی زود بیا لحظه موعود بیا
منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز
واسه عاشق دلتنگ دلم خونه دلباز
دلم خونه دلباز دلم خونه دلباز
من خواب شیرینتم کنار بالینتم
میخوام قصه خواهش بگم شعر نوازش بگم
حالا زلفالم و در هم بریز خوابم و برهم بریز
نگو دیر شد و شور و تاب رفت 
عاشق خسته خواب رفت 
منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز
واسه عاشق دلتنگ دلم خونه دلباز
منم اون یار شیرین منم اون یار با ناز
واسه عاشق دلتنگ دلم خونه دلباز
کوداک سایت کوداک فروشگاه کوداک
&#;
لینک کوتاه -&#;
JeGPM&#;

,,,,

نت کییورد     یار شیرین    – لیلا فروهر مجموعه نت آهنگ ها

سایت کوداک,فروشگاه کوداک,کوداک
2018-03-26 00:05:33

 

نت کییورد     شانه هایت    – هایده

کیبورد

نت کییورد     شانه هایت    – هایده🎹

کیبورد

 

 

جهت دانلود نت اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

 

سینث‌سایزر (به انگلیسی: Synthesizer یا Synth) (به فارسی: ساز برقی یا ترکیب‌کننده) ابزار الکترونیکی است که قادر به تولید انواع مختلف صدا و ترکیب سیگنال‌های با فرکانس متفاوت است. سینث‌سایزرز به جای تولید صدای مستقیم طبیعی سیگنال‌های الکتریکی می‌سازد که می‌تواند متعاقباً از داخل بلندگو یا هدفون پخش شود.
کیتارو آهنگساز مشهور اهل ژاپن یکی از بهترین نوازندگان سینث‌سایزر در جهان است. او در آهنگ‌هایش از این ساز بسیار استفاده می‌کند.

سینث‌سایزرها غالباً ولی نه الزاماً توسط کلاویه‌های پیانویی کنترل می‌شوند، که منجر به دسته‌بندی آن‌ها در رده کیبوردها می‌شود. سینث‌سایزر می‌تواند طیف گسترده‌ای از صداها را شامل صداهای انواع آلات موسیقی، صداهای انسانی و خاص و صداهای طبیعی و حتی صداهایی که پیش از این وجود نداشته اند را به صورت یک طنین با فرکانس‌های مشخص و متفاوت الکتریکی تولید و ترکیب نماید به عبارت دیگر سینث‌سایزر می‌تواند به همانندسازی صداهای موسیقایی، شامل انواع آلات موسیقی و صداهای طبیعی یا غیر موسیقایی بپردازد یا نواهای نامتعارف تولید کند.

سینث‌سایزرها با روش‌های متعددی به تولید سیگنال‌های الکتریکی صداهای مختلف می‌پردازد که این روش‌های تولید و ترکیب سیگنال‌های صدایی، منجر به دسته بندی انواع مختلفی از این وسیله می‌شود که عبارتند از: سینثهای افزاینده و کاهنده، سینث‌های جدول امواج، سینث‌های فرکانس تلفیق، سینث‌های فاز اغتشاش، سینث‌های سمپل پایه و سینث‌های قالب‌سازی فیزیکی.
آهنگساز اسرائیلی جوزف تال در استودیوی موسیقی الکترونیک در اورشلیم (۱۹۶۵) – در سمت راست تصویر دستگاه سینث‌سایزر ساختهٔ Hugh Le Caine دیده می‌شود.

اولین سینث‌سایزر الکتریکی در سال ۱۸۷۶ توسط الیشا گری اختراع شد، وی به دلیل توسعه بخشیدن به مدل‌های اولیه تلفن شناخته شده بود. رابرت موگ با اختراع مدل کاملاً جدیدش انقلابی در صنعت ساخت سینث‌سایزرها انجام داد که در سال ۱۹۶۸ توسط وندی کارلوس در قطعه «Switched-on Batch» استفاده شد، قطعه‌ای محبوب که صدای سینث‌سایزرها را به موسیقی‌دان‌های بسیاری معرفی کرد. در سال ۱۹۷۰ توسعه اجزای جامد مینیاتوری به سینث‌سایزرها اجازه داد تا تبدیل به ابزارهایی خودمتشکل، قابل حمل و آسان برای بکارگیری در اجراهای زنده شوند. در اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی، کمپانی‌هایی مانند یاماها شروع به فروش سینث‌سایزر نسبتاً کوچک و مقرون به صرفه‌ای مانند یاماها دی ایکس ۷ کردند، به هنگام توسعه واسط‌های ابزار موسیقی دیجیتال راه را برای آسان‌ترکردن ادغام و هماهنگی سینث‌سایزرها با دیگر ابزارهای الکترونیکی هموارکرد. در اوایل دهه۱۹۹۰ میلادی سینث‌سایزرهای پیچیده دیگر نیازی به متخصصین سخت‌افزار نداشتند و شروع به ظهور در قالب نرم‌افزارها در کامپیوترهای شخصی کردند، اغلب به صورت شبیه‌سازی سخت‌افزار و دستگیره‌ها و پیچ‌ها روی صفحه نمایش.

با شروع قرن 21، سینث‌سایزرها در بسیاری از ژانرهای موسیقی نظیر؛ موسیقی پاپ،موسیقی راک، موسیقی دنس و… مورد استفاده قرار گرفته است. برخی از آهنگسازان موسیقی کلاسیک معاصر نیز برای سینث‌سایزر ها قطعاتی را نوشته اند.

سایت کوداک,فروشگاه کوداک,کوداک

در نت‌نویسی موسیقایی، علامت‌های تغییردهنده قبل از نت‌ها قرار می‌گیرند. تغییرات سیستماتیک روی هفت نت در گام‌ها را می‌توان در سرکلید نوشت، با توجه به اینکه آن‌ها روی تمامی نتهای مورد نظر در قطعه تأثیر می‌گذارند. تأثیرات سرکلید و علامت‌های تغییردهندهٔ محلی (عرضی) با هم ترکیب نمی‌شوند. اگر سرکلید ♯G را نشان می‌دهد، علامت عرضی ♭ آن را به ♭G تغییر می‌دهد نه به ♮G، اما بعضی اوقات این نوع از علامت‌های تغییردهندهٔ نادر به‌معنی ♮ (طبیعی)، همراه با یک ♭ برای واضح کردن آن بکار می‌رود. همچنین (و عموماً)، علامت double sharp در سرکلید همراه با علامت ♯ به‌معنای دوبل دیز است نه سه دیز.

نت کییورد   – شانه هایت 
خواننده   –  هایده
فرمت  – pdf

سطح نت –  متوسط
تنظیم – علی احمدی
(اصلی) دانلود
 

< class="wp--shortcode" id="--" preload="none" style="width- ;" controls="controls">0-hayedeh-shanehayet0ra

 
  آهنگ شانه هایت
متن آهنگ 
سر به روی شانه های مهربانت میگذارم
عقده ی دل می گشاید، گریه ی بی اختیارم
از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم
بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم دوست دارم
خالی از خودخواهی من برتر از آلایش تن
من تو را بالاتر از تن برتر از من دوست دارم
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم
عشق صدها چهره دارد عشق تو آیینه دارش
عشق را در چهره ی آیینه دیدن دوست دارم
در خموشی چشم من را قصه ها وگفت وگو هاست
من تو را درجذبه ی محراب دیدن دوست دارم
من تو را بالاتر از تن برتر از من دوست دارم
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم
بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم دوست دارم
در هوای دیدنت یک عمر در چله نشستم
چله را در مقدم عشقت شکستن دوست دارم
بغض سر گردان ابرم قله ی آرامشم تو
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم
من تو را بالاتر از تن برتر از من دوست دارم
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم
بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم دوست دارم
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم
دوست دارم دوست دارم
کوداک سایت کوداک فروشگاه کوداک
&#;
لینک کوتاه -&#;
oEBn&#;

,,,,

نت کییورد     شانه هایت    – هایده مجموعه نت آهنگ ها

سایت کوداک,فروشگاه کوداک,کوداک
2018-03-26 00:05:11

 

نت کییورد     زیارت    – عباس قادری

کیبورد

نت کییورد     زیارت    – عباس قادری🎹

کیبورد

 

 

جهت دانلود نت اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

 

سینث‌سایزر (به انگلیسی: Synthesizer یا Synth) (به فارسی: ساز برقی یا ترکیب‌کننده) ابزار الکترونیکی است که قادر به تولید انواع مختلف صدا و ترکیب سیگنال‌های با فرکانس متفاوت است. سینث‌سایزرز به جای تولید صدای مستقیم طبیعی سیگنال‌های الکتریکی می‌سازد که می‌تواند متعاقباً از داخل بلندگو یا هدفون پخش شود.
کیتارو آهنگساز مشهور اهل ژاپن یکی از بهترین نوازندگان سینث‌سایزر در جهان است. او در آهنگ‌هایش از این ساز بسیار استفاده می‌کند.

سینث‌سایزرها غالباً ولی نه الزاماً توسط کلاویه‌های پیانویی کنترل می‌شوند، که منجر به دسته‌بندی آن‌ها در رده کیبوردها می‌شود. سینث‌سایزر می‌تواند طیف گسترده‌ای از صداها را شامل صداهای انواع آلات موسیقی، صداهای انسانی و خاص و صداهای طبیعی و حتی صداهایی که پیش از این وجود نداشته اند را به صورت یک طنین با فرکانس‌های مشخص و متفاوت الکتریکی تولید و ترکیب نماید به عبارت دیگر سینث‌سایزر می‌تواند به همانندسازی صداهای موسیقایی، شامل انواع آلات موسیقی و صداهای طبیعی یا غیر موسیقایی بپردازد یا نواهای نامتعارف تولید کند.

سینث‌سایزرها با روش‌های متعددی به تولید سیگنال‌های الکتریکی صداهای مختلف می‌پردازد که این روش‌های تولید و ترکیب سیگنال‌های صدایی، منجر به دسته بندی انواع مختلفی از این وسیله می‌شود که عبارتند از: سینثهای افزاینده و کاهنده، سینث‌های جدول امواج، سینث‌های فرکانس تلفیق، سینث‌های فاز اغتشاش، سینث‌های سمپل پایه و سینث‌های قالب‌سازی فیزیکی.
آهنگساز اسرائیلی جوزف تال در استودیوی موسیقی الکترونیک در اورشلیم (۱۹۶۵) – در سمت راست تصویر دستگاه سینث‌سایزر ساختهٔ Hugh Le Caine دیده می‌شود.

اولین سینث‌سایزر الکتریکی در سال ۱۸۷۶ توسط الیشا گری اختراع شد، وی به دلیل توسعه بخشیدن به مدل‌های اولیه تلفن شناخته شده بود. رابرت موگ با اختراع مدل کاملاً جدیدش انقلابی در صنعت ساخت سینث‌سایزرها انجام داد که در سال ۱۹۶۸ توسط وندی کارلوس در قطعه «Switched-on Batch» استفاده شد، قطعه‌ای محبوب که صدای سینث‌سایزرها را به موسیقی‌دان‌های بسیاری معرفی کرد. در سال ۱۹۷۰ توسعه اجزای جامد مینیاتوری به سینث‌سایزرها اجازه داد تا تبدیل به ابزارهایی خودمتشکل، قابل حمل و آسان برای بکارگیری در اجراهای زنده شوند. در اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی، کمپانی‌هایی مانند یاماها شروع به فروش سینث‌سایزر نسبتاً کوچک و مقرون به صرفه‌ای مانند یاماها دی ایکس ۷ کردند، به هنگام توسعه واسط‌های ابزار موسیقی دیجیتال راه را برای آسان‌ترکردن ادغام و هماهنگی سینث‌سایزرها با دیگر ابزارهای الکترونیکی هموارکرد. در اوایل دهه۱۹۹۰ میلادی سینث‌سایزرهای پیچیده دیگر نیازی به متخصصین سخت‌افزار نداشتند و شروع به ظهور در قالب نرم‌افزارها در کامپیوترهای شخصی کردند، اغلب به صورت شبیه‌سازی سخت‌افزار و دستگیره‌ها و پیچ‌ها روی صفحه نمایش.

با شروع قرن 21، سینث‌سایزرها در بسیاری از ژانرهای موسیقی نظیر؛ موسیقی پاپ،موسیقی راک، موسیقی دنس و… مورد استفاده قرار گرفته است. برخی از آهنگسازان موسیقی کلاسیک معاصر نیز برای سینث‌سایزر ها قطعاتی را نوشته اند.

سایت کوداک,فروشگاه کوداک,کوداک

در نت‌نویسی موسیقایی، علامت‌های تغییردهنده قبل از نت‌ها قرار می‌گیرند. تغییرات سیستماتیک روی هفت نت در گام‌ها را می‌توان در سرکلید نوشت، با توجه به اینکه آن‌ها روی تمامی نتهای مورد نظر در قطعه تأثیر می‌گذارند. تأثیرات سرکلید و علامت‌های تغییردهندهٔ محلی (عرضی) با هم ترکیب نمی‌شوند. اگر سرکلید ♯G را نشان می‌دهد، علامت عرضی ♭ آن را به ♭G تغییر می‌دهد نه به ♮G، اما بعضی اوقات این نوع از علامت‌های تغییردهندهٔ نادر به‌معنی ♮ (طبیعی)، همراه با یک ♭ برای واضح کردن آن بکار می‌رود. همچنین (و عموماً)، علامت double sharp در سرکلید همراه با علامت ♯ به‌معنای دوبل دیز است نه سه دیز.

نت کییورد   – زیارت
این نت در دستگاه ایرانی تنظیم گردید
خواننده   –  عباس قادری
فرمت  – pdf

سطح نت –  متوسط
تنظیم – رضا یزدانی
(اصلی بدون صدای ربع پرده) دانلود
 

< class="wp--shortcode" id="--" preload="none" style="width- ;" controls="controls">0-abas0ghaderi-ziyarat

 
  آهنگ زیارت
متن آهنگ 
پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم زیارت
برگشتنی یه دختری خوشگلو با محبت
همسفر ما شده بود همراهمون میومد
به دستو پام افتاده بود این دل بی مروت
میگفت برو بهش بگو
آخه دوسش دارم بی گفتگو
هرچی میخواد بگه بگه
هر چی میخواد بشه بشه
هرچی میخواد بگه بگه
هر چی میخواد بشه بشه
پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم زیارت
برگشتنی یه دختری خوشگلو با محبت
همسفر ما شده بود همراهمون میومد
به دستو پام افتاده بود این دل بی مروت
میگفت برو بهش بگو
آخه دوسش دارم بی گفتگو
هرچی میخواد بگه بگه
هر چی میخواد بشه بشه
هرچی میخواد بگه بگه
هر چی میخواد بشه بشه
راز دلم رو گفتم اینو جواب شنفتم
راز دلم رو گفتم اینو جواب شنفتم
تو زواری پسر چقد نادونی اومدی زیارت یا که چشم چرونی
گفتم به اون زیارتی که رفتم
قسم به اون عبادتی که کردم
قسم به اون قفلو دخیل که بستم
بعد خدا من تورو میپرستم
راز دلم رو گفتم اینو جواب شنفتم
راز دلم رو گفتم اینو جواب شنفتم
تو زواری پسر چقد نادونی اومدی زیارت یا که چشم چرونی
پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم زیارت
برگشتنی یه دختری خوشگلو با محبت
همسفر ما شده بود همراهمون میومد
به دستو پام افتاده بود این دل بی مروت
میگفت برو بهش بگو
آخه دوسش دارم بی گفتگو
هرچی میخواد بگه بگه
هر چی میخواد بشه بشه
هرچی میخواد بگه بگه
هر چی میخواد بشه بشه
راز دلم رو گفتم اینو جواب شنفتم
راز دلم رو گفتم اینو جواب شنفتم
تو زواری پسر چقد نادونی اومدی زیارت یا که چشم چرونی
گفتم به اون زیارتی که رفتم
قسم به اون عبادتی که کردم
قسم به اون قفلو دخیل که بستم
بعد خدا من تورو میپرستم
راز دلم رو گفتم اینو جواب شنفتم
راز دلم رو گفتم اینو جواب شنفتم
تو زواری پسر چقد نادونی اومدی زیارت یا که چشم چرونی
کوداک سایت کوداک فروشگاه کوداک
&#;
لینک کوتاه -&#;
GYev&#;

,,,,

نت کییورد     زیارت    – عباس قادری مجموعه نت آهنگ ها

سایت کوداک,فروشگاه کوداک,کوداک
2018-03-26 00:04:47