پیدا شدن جسد آهنگساز نامزد اسکار در منزلش

پیدا شدن جسد آهنگساز نامزد اسکار در منزلش » ,, » 0 نفر یکشنبه 22 بهمن 1396,12:36:20 چاپ » 1970-01-01 00:00:00 .

پیدا شدن جسد آهنگساز نامزد اسکار در منزلش





پیدا شدن جسد آهنگساز نامزد اسکار در منزلش








فرهنگ > موسیقی – مهر نوشت: یوهان یوهانسون آهنگساز فیلم تحسین شده «تئوری همه چیز» در ۴۸ سالگی درگذشت.





جسد یوهان یوهانسون، آهنگساز نامزد اسکار و سازنده موسیقی فیلم‌هایی چون «ورود»، «سیکاریو» و «تئوری همه چیز» روز جمعه در آپارتمانش در برلین پیدا شد.
به نقل از ورایتی، مدیر برنامه‌های او در لس‌آنجلس از تحقیقات پلیس و مقامات برلین و انجام اتوپسی برای کشف دلیل مرگ یوهانسون خبر داد.
این آهنگساز مشهور متولد ایسلند معمولا ترکیبی از آهنگ الکترونیک را با ارکستر به کار می‌برد. او نامزدی اسکار، بفتا و گرمی را برای آهنگ فیلم «تئوری همه چیز» در سال ۲۰۱۴ کسب و جایزه گلدن گلوب را برای این آهنگ دریافت کرد. او دومین نامزدی اسکار را برای «سیکاریو» در سال ۲۰۱۵ کسب کرد و سال ۲۰۱۶ نامزدی گلدن گلوب، بفتا و گرمی را برای موسیقی فیلم «ورود» ‌کسب کرد.
این آهنگساز ایسلندی نخستین بار سال ۲۰۰۰ شروع به ساخت موسیقی فیلم کرد و با ساخت موسیقی فیلم «زندانی‌ها» در سال ۲۰۱۳ برای دنیس ویلنوو به شهرت رسید. او همکاری خود با این کارگردان را در فیلم‌های «سیکاریو» و «ورود» ‌نیز ادامه داد.
به جز ساخت موسیقی فیلم، یوهانسون خود به عنوان یک موسیقیدان فعالیت می‌کرد. او چندین آلبوم روانه بازار کرده بود و نخستین آلبومش با عنوان « Englaborn» سال ۲۰۰۲ منتشر شده بود. او سال ۲۰۰۴، ۲۰۰۶ ، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۶ نیز آلبوم‌های دیگری را روانه بازار کرد.
58242


0 نفر یکشنبه 22 بهمن 1396,12:36:20 چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *