نت پیانوی Polonaise در گام سل مینور

نت پیانوی Polonaise در گام سل مینور
موسیقی کلاسیک
9ab41992f8669d965d828ab0e79ecbb4 -

نت پیانوی Polonaise در گام سل مینور – کوداک






مشخصات

نام فایلنت پیانوی Polonaise در گام سل مینور
حجم فایل103 kb
فرمت فایلpdf
لینک کوتاه?p=10076
تعداد فروش30
قیمت
رایگان
لینک خرید دانلود

رایگان – خرید پرداخت

مورد به سبد خرید اضافه شد







201710Polacca11-1

فردریک فرانسوا شوپن (Frédéric Chopin) در مارس سال ۱۸۱۰ میلادی متولد شد . او یکی از تأثیرگذارترین موسیقی‌ دانان لهستانی و نوازنده برجستهٔ پیانو بود . او تعدادی از فرم‌ های موسیقی را ابداع نمود اما مهم‌ ترین نوآوری‌هایش را درقالب فرم‌ هایی مثل سونات پیانو، والس، نوکتورن، اتود، پرلود و پولونِز به نمایش گذاشته است .

فردریک شوپن در تمام طول عمر خوداز ضعف جسمانی رنج می‌برد تا آنکه در اکتبر سال ۱۸۴۹ در ۳۹ سالگی بر اثر سل ریوی درگذشت . شوپن وژاک آفن باخ (Jacques Offenbach) هر دو در یک دهه به دنیا آمده اند . همه آهنگ های شوپن برای پیانو نوشته شده‌اند که این آثار یا به صورت تکنواز هستند یا با همراهی پیانو دوم ، ویلن، ویلن سل ، آواز و یا ارکستر . از آن جمله میتوان به موومان سوم از سونات شماره ۲ اپوس ۳۵ اشاره کرد .

آثار طولانی او همانند ۴ بالاد، ۴اسکرتزو، بارکاروله۶۰.Op، فانتزی ۴۹.Op و سوناتهایش همانند موزیک های کوتاه تر او مثل ایمپرومتوها، مازورکاها، نوکتورنها، والسها و پولونزهای او، جایگاهی تثبیت شده در بین آثار (رپرتوار) پیانو دارند . دو مجموعه مهم شوپن برای پیانو تنها عبارت اند از ۲۴ پرلود ۲۸.op و اتودهای ۱۰.op و ۲۵.op.

قطعه Polonaise در گام سل مینور یکی از آثار شنیدنی وی میباشد که نت و آهنگ این قطعه را میتوانید دانلود کنید . 



 

موسیقی کلاسیک

 

جهت دانلود نت اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *