دلیل اصلی نیامدن سامی یوسف به ایران چیست؟

دلیل اصلی نیامدن سامی یوسف به ایران چیست؟ » ,, » 15:01:25 چاپ,6 نفر یکشنبه 15 بهمن 1396 » 1970-01-01 00:00:00 .

دلیل اصلی نیامدن سامی یوسف به ایران چیست؟





دلیل اصلی نیامدن سامی یوسف به ایران چیست؟





فرهنگ > موسیقی – تسنیم نوشت: بابک رادمنش در مراسم روتمایی از آلبوم جدیدش از آرزوی پسرش برای آمدن به ایران و زیاده‌خواهی کمپانی انگلیسی گفت.





بابک رادمنش با اشاره به امکان حضور سامی یوسف در کنسرت اردیبهشت گفت: کمپانی انگلیسی که سامی با آن قرارداد دارد احساسی برخورد نمی کند. این کمپانی شرایط خاص خودش را دارد و تا کنون شرایطی که این کمپانی برای حضور سامی در ایران تعیین کرده مانع از حضور او در ایران شده است. اما بخش زیادی از هماهنگی برای برگزاری کنسرت با حضور سامی در ایران پیش رفته و امیدواریم این اتفاق در اردیبهشت سال آینده رخ دهد.
رادمنش گفت: سامی بسیار دوست دارد و مشتاق است که به ایران بیاید. در ایران پدر و پسر ارتباط های احساسی مهمی دارند. اما این ارتباط های حسی برای کمپانی انگلیسی چندان اهمیت ندارد. با راهنمایی ها و راهکارهایی که به ذهنمان می رسد سعی می کنیم زمینه برگزاری کنسرت سامی در ایران را فراهم کنیم.
رادمنش تاکید کرد: مبلغ درخواستی این شرکت انگلیسی برای برگزاری کنسرت سامی در ایران خیلی بالاست. سال قبل قرار بود سامی به ایران بیاید و در سالن نمایشگاه بین المللی کنسرتی برای سه شب برگزار کند. کمپانی انگلیسی برای انحام این کنسرت در مجموع یک میلیون و پانصد هزار دلار پول خواست. همین مسئله و مبلغ بالای کمپانی موجب انجام نشدن این برنامه شد.
در بخشی از این نشست، رادمنش درباره نشان ندادن ساز در تلویزیون گفت: اگر موسیقی حرام است صدایش هم نباید بیاید. نمی دانم چرا در صداوسیما ساز را نشان نمی دهند. ساز از چوب و سیم و پوست است؛ چرا نباید ساز را در صداوسیما نشان داد.
58241
 
 


15:01:25 چاپ,6 نفر یکشنبه 15 بهمن 1396

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *